Meltemiviyo Kızım memeden düşmediği için yani emmek için değil sakinleşmek, uyumak , dinlenmek , kalabalık ortamda gerilmesinden dolayı sakinleşmek yani aklınıza her gelen bahaneden emdiği için her yerde açıyorum , oysa hayalim mahremiyet duygusunu işlemekti 😂
_bahar_ Pembepnter ben ezmiryroim emzirdmek bana yemek içmek kadar doğal geliyor artık hemen açar emziririn düşünmem bile🤣
bjkbb Pembepnter yani şahsen ben 2 3 kişilerse ve samimiysem emziririm ama çok resmi ve bide kalabalirsa rahat edemezdim sanırım. Sizi biraz yanlız bırakıcam kusura bakmayın lütfen der başka odaya geçerdim anlarlar zaten illaki ayıplicaklarinida düşünmem yani
MaSe1620 Pembepnter emzirirken mememi görmeyen kadın kalmamıştır çevremde😅 bebişin yemeği o da rahat olun ayıp olan bir durum yok🌸
leopar Pembepnter yanş görülmeyecek şekilde emziriyorum ben yan yada arkamı dönerim emzirme önlüğüde olur
yaseminoztrk Pembepnter bence ayıp olmaz çünkü bebek olduktan sonra o bir organ olmaktan çıkıyor bebeğin düzenli yediği bir yemek oluveriyor süt çiftliği gibi 😁 sağ da solda çıkarın gitsin 😂
[silindi] İlçenin bütün kadınları, memleketimdeki kadınlar falan hep gördü 😂 annemin evi sobalı. Gidemiyorum da başka odaya. Açıyorum. Bilmiyorum yadirgayan olabilir ama benim kız gelip gidip sürekli emdiği için pat açıyorum hemen 😂