Yarın arkadaşlarım gelcek kahvaltıya bebeğim acıktıgnda onların yanında mi emzirmeliyim yoksa ayrı odaya mi gitmeliyim onları yanlız bırakıp ayıp olurmu yada onların yaninda emzirsem ayıp olurmu bilemedi kızlar napacagımi gece gece bunu düşündüm affedin 😂🙄🤗