3MelekAnnesi3 Bugün sünnetimizi olduk haber verin demiştiniz. 7 buçukta emzirip evden çıktım 9 da işlem iç iç n aldık aldılar 15 dj sonra kucağımdaydı başta biraz mızmızdı sakinleştirdim emzirdim. Sonra kendine geldi gülmeye oynamaya başladı. İlk çişini bekledik yaptıktan sonra pansumanı çıkarıp bir krem sürdüler sonra karton bardağı kesmişler pipisini içine aldılar bez yapışmasıj diye şuan bende öyle yapıyorum pipisine birşey değmiyor her bezde de kremi sürüyorum 4saatte bir calpol içir dedi doktor Çarşamba kontrole gidicez. Biraz nazlı ağlamaklı kucağımda olmak istiyor hep onun dışında birşey yok çok şükür 🙂