Aras55 merhabalar,öncelikle şimdiden geçmiş ve hayırlı olsun diyelim. Oğlum 3buçuk aylıkken lokal ve dikişli oldu özel hastanede. Herhangi bir sıkıntı ya da yan etki yaşamadık,sadece biraz ağladı ilk çişini yaparken,ilk gün biraz nazlıydı ama sonra normale döndü atlattık gitti bile. Birkaç gün sıcak suya oturttuk ve krem vermişti doktorumuz onu kullandık o kadar.Umarım sıkıntısız atlatırsınız🙏🏻