Yarenbayir ilk aylar ne kadar isterse o kadar veriyodum. Kilo alımı iyi oldu. Zaten 6 aylıktan sonra zor oluyor beslemek. Ver ne kadar istiyorsa ☺️ 120 filan veriyodum bazen. Şimdi 9 aylik 120 150 arası zor iciyor. Ek gıda yiyor işte. Bazen zar zor bazen kolay. En iyi sen anlarsın aç olup olmadigini ona göre vermeye devam et bence. Ben sütümu hiç cogaltamadim o kadar azdiki. Memelerim hiç dolmazdi. Sagardim 20 30 zar zor çıkardı. Çocuk emerken hiç yutkunma refleksi olmazdı daha sonra sarılık oldu 🙄. Hastaneden çıkınca yine emzirmeye çalıştım birsuru yedim içtim uyudum filan ama olmayınca olmadı. İnşallah siz artirabilirsiniz. Olmazsa da uzulmeyin yeterki canları sağolsun .