Yanlis anlasildim galiba, ben sütüm gelmedigi icin sadece iki kere memeyi vermiyorum ben her mama saatinde önce memeyi veriyorum ama almiyor, istemiyor bu mamaya baslamadan öncede öyleydi zaten. Emmek hic istemedi doktora götürdüm sarılık olmaya baslamis dedi bende emmek istemiyor dedim zorluyorum ama yinede olmuyor dedim ozaman mamaya basla cocugun sagligindan önemli degil suan diyerek basladım mamaya. Yoksa kim istemez emzirmek