Esra-O merhaba yanlış mamayı hazırladıktan 1 saat içerisinde tüketmesi gerekiyor ben genelde kaynattığım suyu cezveye koyuyorum cezveyide soğuk su dolu leğenin içine koyuyorum daha çabuk oluyor birde mamayı kaç saatte bir veriyorsanız takip edin mama saatine yakın 20 dakika önce falan suyu soğumaya bırakın baktınız durmuyor hemen cezveyi koyun leğene şıp şıp ben birde doğru yanlış çok emin değilim ama katilde suyu önceden kaynatıyorum daha sonra mama yapacağım zaman biraz ısınsın diye bekliyorum parmağımı hafif yakacak şekilde olduğunda hazırlıyorum mamayı hemen yediriyorum