Esra-O Kizlar mama verenler bebegine nasil yapiyorsunuz sicak suyla yapiyorum termosa koyup ama bebegim soguyana kadar cok agliyor beklemiyor cok zor oluyor bana burdan biri birkere önceden hazirlayip buzdolabina koyabilirsin demisti 12 saatligine dogrumu yapan varmi doktora unuttum sormayi nasil yapiyorsunuz ben bir kac kez buzdolabina koyup sonra sicak suda bekletip icirdim
Elele Esra-O mama 1 saatten fazla bekletilmiyo iki şekilde su ayarlayabilirsiniz kaynatıp yarısını termosa sıcak yarısını başka şişeye soğutup koyup karıştırarak hazırlayabilirsiniz. Ya da emziriyosanız öncesinde emZirmeye başlamadan suyu biberona koyup emzirirsenşz o arada soğuyor ben öyle yapıyorum
balsevdigim Esra-O dediğinizi ilk defa duyuyorum. Mama 1 saatten fazla bekletilmez bakteri üretip bozuluyor doktorun dediği buydu
Hohomoromu Esra-O mama verecegım zaman suyu kaynatıyorm bi kasenin içine muslıktan akan soğuk sudan dolduruyrm biberonu içine koyyorm kasenin su orda ılıyor mamayı yapıp veriyorum okadr uzun dolapta falan bekletmeye ne gerek var mamayı yapıp kendı kendıne soğumasını beklersenz uzun sürer tabiki mamayı yapın muslugn altına soguk suya da tutabılrsnz ılıması için biberonn göbde kısmını emdiği kısmıno değil kısacası mamayı sıcak suyla yapın bir kabım içine soğuk su koyun biberonıda içine koyun ılıcaktır mama tadına bakın bileğinize döküp okadr 👍
Rodin124 Esra-O ketıl kullanıyorum ilk olarak bir kere kaynatılıyorum o su hep ketılda kalıyor her seferinde biraz ısıtıp mamamı yapıyorum suyu koyuyorum sıcak olursada muslukta suya tutuyorum öyle soğutup veriyorum ketıl kullanmanı tavsiye ediyorum manayı da yapıp bekletme yarım saatten fazla süre geçmemesi lazım nerde olursa olsun buzdolabında toplasan 1 saat kalır bebeğini riske atma ketıl al kullan
Ysmnn Kaynatilmis sogutulmus suyu önceden hazır ediyorum şişede, mama yapacağım zaman mamayi eritecek kadar az suyu ısıtıyorum mamayi çalkalayıp sonra önceden soguttugum sudan ekleyip veriyorum direkt içilebilir oluyor
Mom120 Mama bekletilmez bir saatten fazla bebegim 10 aylik artik sicak suyla hazir suyu karistirip veriyorm ama öncesinde sicak suyu acip eger vaktm varsa 5-10 dk sogk su dolu bardaga koyup bekletiyorm o arada soguyo
Ballar Ben direkt kaynamış ılımış su kullanıyırum bazen sıcak olursa üstünü arıtma suyla tamamlıyorum
Tontisimm Termosun ağzını hemen kapatma içilcek kıvama gelince kapat ben öyle yapıyoru geceleri kolaylık oluyor
hasret33 Esra-O kaynamış suyum hazır oluyor acıktığında biraz ısıtıyorum suyu o sekilde kolay oluyor hemen veriyorum en fazla 3 dk
Mrv_aselmeva1 Önceden su kaynatıyorum sonra mama yapacagım zaman birazını alıp ılıtıp mama yapıyorum daha kolay oluyor
MuhammedAmine Esra-O 2 litre su kaynatıp sürahiye koyun mama jazırlayacağınız zaman sadece ılıtıp yapın biberon da hep temiz kuru kalsın . Mamayıda 1 saaten fazla bekletmeyin sağlıklı değil
Abdisumeyye Esra-O canjm brn kaynamis suyu hazir su ile iliştirip veriyorum biberonu gördüğü an ağlıyor hazir oluyor hemen 😊
Annisss Abdisumeyye kaynamış su vermenizin bı anlamı kalmıyor o zaman iki şekil yapın bı sıcak su bı kaynamış soğumuş suyunuz olsun ben normal su verirken acaba hazır su versem ne olur diyodum ama doktor ben sormadan kaynamış suyu içir dedi
Dasdili Esra-O Homend konuşan çaycı kullanıyorum 40 derece mama suyu tuşu var 1.5 dk hazır.. ne ketıl ne termos yok suya tut yok suya oturt derece derdi yok🙄
Ygz Esra-O öncelikle caydanlıkta suyu kaynatıyorum sonrasında soguyor zaten. Mama yapacağım sıralar 1 2 dk ısıtıyorum suyu hemen yapıyorum
Yusufyigit-1 Esra-O ben biraz büyük cezvede önce su kaynatıyorum. Üstünü kapatıyorum.mama yiyeceği zaman içeceği sıcaklıkta ışıtıyorum. o bana 3 mamalık oluyor canım
mihricancan Esra-O ben gece yatarken termosa kaynamış suyu dolduruyorum cam şişenin içine de kaynatılmış soğumuş su ekliyorum oğlum mama için ağladığında 5 ölçek mama için 2 ölçek kaynar,3 ölçek de soğumuş su ekliyorum tam kıvamında oluyor birkaç dakika içinde veriyorum
Gamzedolunayahsen Esra-O Valla ben yaparken hazır suyla hazırlıyorum hafif isitiyorum suyu hem bebek ağlamıyor hem daha iyi oluyor