Siruis teşekkür ederim yorumunuz için. geceden sabaha vazgeçtim şu an🙂 küçük paketi olan tek markaydı. Baby turco denesem dedim ama paketler çok büyük. Küçük paketler de pahalı. Denemeden almak istemiyorum. Çünkü molfix bizde pişik yapmıştı mesela. Bir çok kişi beğeniyor ama