Danerys hiç deneme bile en iyisi prima care İnan kızım 2 yaşına gelmişti hep prima care kullanmıştım . Büyümüştü artık bir de tuvalet eğitimine geçecektim . Neredeyse bütün bezleri denedim tam bir fiyasko en son yine primiya döndüm . Şimdi oğlum oldu yine prima care kullanıyorum.,evet pahalı ama İnan diğer bezlerden 2 3 tanesi bunda bir beze bedel aynı hesap