Umeh8629 Benim bebeğim beyaz ve hassas tenli, doğduğu günden beri prima premium kullanıyordum sonra malum zamlardan sonra artık yeter dedim ve en azından prima aktif bebeğe geçiş yaptım mantar ve pişik yaptı aynı marka olmasına rağmen paketi iki günün sonunda bıraktım 1hafta 10 gün uğraştım iyileşmesi için sonra biraz araştırdım kalite olarak ikinci sırada slepy natural vardı bir deneyeyim dedim aldım geceleri sızdırma olmasın rahat etsin diye prima premium takıyordum gündüzleri slepy natural ben böyle yapınca yine mantara dönüştü doktorumuza danıştım böyle böyle yaptım dedim bir bezle devam et ilk değişiklikte pişik normal ama gece farklı gündüz farklı olmasın dedi , iyileşmesini bekledim iki aydık slepy natural kullanıyorum sızdırmıyor ve alıştı pişik falan yok gayet güzel performans 👍 sadece prinaya göre beden daha küçük galiba 4numara prima kulllanıyordum slepy de 5 numara aldım anca oldu .
Gamzzey Danerys merhaba ben doğduğundan beridir molfix pure soft kullanıyorum ve çok memnunum incelik olarak kalite olarak gayet güzel bir bez fiyat konusunda bütün bezler uçtu malesef ki
Pelopel Danerys aynı şekilde 1 yaşa kadar premium care kullandım. Sonra sleeppyyi keşfettim. Doğru numarayı yakalayamamışım meğerse sleepyde . Şuan çok memnunum. İçim de rahat temiz içerik olduğu için.
Egehaninannesi Danerys benim bebeğimde öyle maalesef prima premium care den miniese geçtik bi o kızarık pişik yapmadı. Deneme yanılma yöntemi ile bulunuyor piyasada denemediğim bez kalmadı en son market bezlerini deneyelim dedik şükür bulduk dogru bezi
Danerys Simra ayy huggies daha pahalıymış 😂ithal herhalde. Ablama sordum en küçüğü 14 yaşında huggies kullanırdım ben baksana primadan ucuz dedi bir baktım oha 😂
Goktugdemet Danerys ben prıma kullanıyordum bebem naturale gectım bez cok guzel fakat çiş yapınca dagılmıyor toplanıyor pişik vs yapmıyor
Danerys Deletedmom_7 ben ilk yeni doğduğunda kullandım Allah var pişik falan yapmadı ama te sırtına çıktı çişi ondan sordum
BKD2021 Danerys prima premium care ile başladım bende 8 aylık olduk fiyatlardan ötürü bez deniyorum. Molfix kullandım çişi bir yerde toplanıp çabuk şişiyor baby me kullandım öok kalın bir bez sleepy kullandkm ama her seferinde kakasını taşırdı en son goon diye bir marka çıkmış japon markası onu denedim ve prima kadar memnun kaldım şuan onu kullanıyorum sleepy kadar uygun değil ama prima kadar da uçuk değil fiyatı tamamen pamuk ince taşırmıyor ve kuru tutuyor bebeğimin altını bi dene derim
Danerys BKD2021 onu alcam ben yaa deneme bezi vermişti baby mallda kullandım o gün tek bir tane iyiydi o da
Ikra-5561 Danerys pişik yönünden evet ama arkadan ve ön bariyerlerden sızıntı yapıyor.molfix kullanıyorum normalde slepy indirimdeydi diye stok yapmıştım onu kullanıyorum
Deletedmom_7 Danerys bazen bendede oluyor ama tek onda değil primada da yaşıyorum bazen galiba fazla yapıyor 3 saati asla geçirmem
Aybersa Danerys sleepy quadro ,tam başlığini bilmiyorum,ilk kez denedim bunu ,inanılmaz memnunum . Bütün gece üstüne bir de, büyük tuvaletini yapıyor bazen ,asla sizdirmiyor kizartmiyor ,çok çok memnunum