bjkbb Annekizz doktora falan sorarsınız yinede bir veya aile hekimine falan ama biz bir zarar görmedik bugüne kadar
Mlkhrn Annekizz flakon olarak satılanlarla içinde aynı şey var. Ama onlar daha pahalı. Tek dozluklardan satmak için öyle demiş olabilirler eczanedekiler😒
Cinarin_annesiii Annekizz 30 dakka önce 4 aylik bebegime kullandim hemde gunde 2 3 kez kullaniyorum balgami var tikaniyo kullanmak zorunda kaliyorum
Umutmomss 2 aylığız burnu aşırı tıkalı olduğu için yazdı doktorumuz. Yarım cc bir burnuna yarımınıda diğer burnuna olacak şekilde dedi. Az önce yaptık ağlamadı bile. Normal damlada aynı şey nesi zararlı olabilir ki🙈