Annekizz Morfrenk Lulemom eylul_asel Balkizlarim Teşekkür ederim kızlar eczanesi eşime zararlı demişte şaşırdım 💁🏻♀️
Mlkhrn Annekizz flakon olarak satılanlarla içinde aynı şey var. Ama onlar daha pahalı. Tek dozluklardan satmak için öyle demiş olabilirler eczanedekiler😒
bjkbb Annekizz evet biz bundan kullanıyoruz iki buçuk senedir. İnanın pahalı spreyler falan aldık ilk başta hiç biri iyi gelmedi en son aile hekimi bunu yazdı o gün bugündür hep alırız hemde çok maliyetli değil
bjkbb Annekizz ilginç. Bize 4 5 aylıkkenmi ne yazmisti tam hatırlamıyorum ama küçüktü baya hatta ikinci bebeğimde de kullaniyorum doğduğundan beri bir cc ver demişti doktor o zamanlar.
Zeyno123 Annekizz valla canım bizde onu kullanıyoruz doğduğundan beri şuan bebeğim 4 aylık yotubta osman gonulal diye bi doktor var ben onu takip ediyorum herşeyi detaylı bi şekilde anlatiyo burun temizligini nasıl yapicaginda orda gösteriyo izle istersen
1Nazende Annekizz Benim bebeğim bir aylıktı grip olmuştu doktor 5cc lik şırıngalarla 4-5 kere burnuna İzotonik su fışkırtmisti
bjkbb Annekizz doktora falan sorarsınız yinede bir veya aile hekimine falan ama biz bir zarar görmedik bugüne kadar
YorgunAnneyimvesselam57 Annekizz ben hic yapmadimda kucuk olanlar var 5ml ondan aliyodjm ki onu bile zor yapiyorum.kesinlikle durmuyor
bjkbb YorgunAnneyimvesselam57 gerçekten burnunu açiyo. Büyük kızıma bir buçuk cc küçük kızıma bir cc olacak şekilde sıkıyorum. Sağa yatırıp sol burnuna sola yatırıp sağ burnuna sıkıyorum kaldırıp sırtını pispisliyorum hapsiriyo atiyo burnundakileri
Minikkusunannesi-1 Annekizz bende bunu kullanıyorum diğerlerine göre daha rahat enjektörle çekip burnuna sıkıyorum daha kolay