Melek6177 matmazeliingunlugu yarım çay bardağı yaptım ben üzerini kapattım strecle hava almaması lazım odada duruyo 3 gün kullanınca bitiyo zaten taze taze yapın sizde dolapta soğuk olur üşür öyle bebişler çok geçmiş olsun
Melek6177 matmazeliingunlugu bide yaptım en az 2 saat bekletip öyle sürüyorum sarımsağı da ahşap havanda bi kere çatlatıp içine atıyorum ben görüyorum faydasını deneyin sizde isterseniz
matmazeliingunlugu Melek6177 tamam canım kaç saat aralıklarla yapıyorsunuz bunu bi gün bunu deneyeyim iyi olursa antibiyotik vermeyeyim olmadi yarın başlarım antibiyotiğe
Fyzasahin96 Melek6177 biz 9 aylıkken kullanmıştık sabah öğlen akşam 3 damla ağzına 1er damla burnuna sıkılıyor çok fazla vermekte organları yoruyor o yüzden ben baya araştırmıştım bu şekilde kullandık biz faydasını gördük