Melek6177 Bebeğine bu yağdan kullanan var mo acaba içiriliyor mu yoksa sürme şeklinde mi kullanılır bilgisi olan var mı covit olduk bebeğim çok öksürüyor
Burcinisp Melek6177 ben hastalık durumunda içiriyorum. 6ay- 2 yaş arası yarım çay kaşığı sabah akşam olacak şekilde. Göğse ve sırta da dönüşümlü olarak sürülüyor. 4 saat arayla.
Melek6177 Sinem_ayaz çoğu kişi bununla öksürük grip covit atlatmış bizde aldık içiyorum sabah 1 tatlı kaşığı ama bebeğim çok öksğrüto ona versem ne olur acaba emin olamıyorum kullanan varsa tecrübe eden ne güzel olur 🥰
Melek6177 Burcinisp bebeğim 4 aylık o zaman göğsüne sürsem belki rahatlatır içmesi için daha küçük galiba
Ozlemrc Melek6177 bana alternatif tipla ilgilenin birisi 1 cay kasigi zegtinyaginin icine 2-3 damla uhihindi yagi icir dedi 3gun devam et dedi ama esimin aktar tanidigi var ona sorduk bebek daha kucuk annesi icsin demis bebegim 4,5aylik
Burcinisp Melek6177 demin arkadaslarla konuşuyorduk. Veren var. İnisiyatif almış vermiş. Sürmeyi deneyin yine de. Bezle kapatıp o bölgeyi sıcak tutmayı unutmayın (Ayak tabanına da sürebilirsiniz. Ateş durumunda bu arada. )
Ozlemrc Ozlemrc bide gogsune sirtina ayaklarinin altina corekotu yagi sur demisti o diyen kisi 3 gun boyunca oksuruk var bizimde balgamli eger yapmak isterseniz
Melek6177 Ozlemrc benimde 4 aylık oğlum ben içiyorum inşallah ona da fayda sağlar ayaklarına ve sırtına da süreceğim inşallah şifa olur tüm bebeklere 🤲🏻
Melek6177 Ozlemrc ayaklarının altına zeytinyağı ve sarımsak beklettim onu sürüyorum öksürük için oda çörek otunu da deneyeceğim teşekkür ediyorum
Ozlemrc Melek6177 bide buhar makinaniz varsa eger ilac kismina cok az su koyup buhar veriyorum ben faydasi cok oluyor yumuşatıyor bogazini doktorada sordum yapabilirsin dedi bide karanfilli sogani duymussunuzdur onuda yaptim oneririrm
Pelopel Melek6177 1 yaşın üstüne bir çay kaşığı içirilebilir diye bir doktorumun onayıyla içirdim geçenlerde. Daha küçükse bilmiyorum. Burna da damlatılabiyor.
Ozlemrc Melek6177 3 gun yaptim bilginiz olsun ben insallah sizede faydasi olur biz antibiyotikte iciyoruz ben zencefil, ihlamur iciyorum sutten gecmesi icin
matmazeliingunlugu Melek6177 bu zeytinyağı sarımsak dolapta mi bekletiliyor. Birde kızımın geniz akıntısı var o balgam yaptı ise yarar mı acaba. Ayağına sursem antibiyotik kullanmak istemiyorum da.😔
Melek6177 matmazeliingunlugu yarım çay bardağı yaptım ben üzerini kapattım strecle hava almaması lazım odada duruyo 3 gün kullanınca bitiyo zaten taze taze yapın sizde dolapta soğuk olur üşür öyle bebişler çok geçmiş olsun
Melek6177 matmazeliingunlugu bide yaptım en az 2 saat bekletip öyle sürüyorum sarımsağı da ahşap havanda bi kere çatlatıp içine atıyorum ben görüyorum faydasını deneyin sizde isterseniz