EsnadinAnnesi dedemi o kadar çok severdim ki öyle böyle değil.. Benim için dede babaanne çok kıymetlidir onlar içinde biz çok kıymetliydik torunları olarak. Bu bağ inanılmaz güzel bir bağ ve dedesi ilgili bir dedeye benim gibi çok şanslı çocuğunuz keyfini çıkarın bu durumun. Anne kadar olmaz ama yakın bir sevgiyle sevip ilgilenen koruyan insanlar olacak çocuğunuzun yanında. Bundan kıymetli birşey var mı bir anne için.. Gözü arkasında kalmaz annenin. Benim yeğenim de mesela ben teyzesiyim ama eşime aşırı düşkün hatta babasından bile çok düşkün benim eşime. Çok seviyor peşinden ayrılmıyor eşimde çocukları oldu olası çok sever ilgilenir oyunlar oynar çocukla çocuklaşır oğlumuzla da şu an öyle hamdolsun💕 yeğenim eşimi görünce normalde annesinin arkasından devamlı ağlayan çocuk gider annesini tınlamayan eşimle oyunlar oynayan bir çocuk gelir. Eşim kucağına alır, annesi gidiyorum ben der asla gitmez annesine o kadar seviyor eşimi. 😂 Bi, de kardeşimle kafa dinleyip çay kahve sohbet ederiz eşim yeğenimleyken 😂 yani çocuklar iyi insanları hissediyor onlarla oyun oynayanları seviyor ve bağlanıyor ve bu bence mükemmel birşey hele hele dedeyse bu kişi tadından yenmez aralarındaki muhabbet enerji çok güzel olur 🥰