Denizgozlum annem beni emzirememiş o dönemde hastaymış tedavisi ağırmış ve radyasyon aldığı için benle temas bile kuramamış uzun süre😔Bu arada öğretmenim,eğitim derslerini almıştım zamanında ve çok severim,ancak ben de kızımı hayal ettiğim gibi emziremedim,hem yaralardan hem de süt yoktu ama çok ten teması yaptım,fakat mamasını babası da ben de içirdik,babasına daha düşkün ama bakım çoğunlukla bende fakat benim kendi annemle aramdaki bağ çok sıkıntılı,seneler geçtikçe ilişkimiz mesafeli hal aldı,bu evliliğime de yansıdı,tüm eski ilişkilerime de,normal insan ilişkilerimde de,hep bi kimseye ait olamama,bağlanamama,samimi görünen ama içten uzak olan biriyim,eşime,aileme bağlanamıyorum,hatta kızıma da öyle hissettiğim olsa da ona göre o da bana bağlı olmayacak mı yoksa diye endişeleniyorum,umarım bana benzemez ilerde.Ama bütün bunlar güvenli bağlanmayla alakalı mıdır sence ?