Arkadaşlar fiyatlar malum her yer ateş pahası bugün bir markete girdim inanamadim zamlara…gördüğünüz haksız zamları (ki çoğu öyle ) cimere şikayet edin yazık günah bu insanlara hadi biz Allah’a şükür çalışıyoruz alıyoruz bugün ya calisamayacak durumda olanlar alamayan insanlar ne yapsin …Allah hepimizin yardimcisi olsun