Deletedmom_49 Alminazli 5 numara mı? Ay bende evyap ürünü diye belki ona geçerim diyordum elimdeki molfixler bitince.
minabebek Alminazli allahım bizi dara sokmasın evlatlarımıza can sağlığı versin geçim zorlaştıkça daha zorlaştırıyorlar yettirmek zor marka da kullanmıyoruz kullansak ne olcak acaba 😒
Canparcam_ Alminazli Ben Sleepy Bio Natural kullaniyordum ama çok sızdırmaya başlamıştı bugün Bebem Natural aldım fiyatı çok uygun bezide gayet güzel ince ve yumasak yarın bir paket daha alicam 🤣 Bim’in bezi kızım yeni doğduğunda fiyatlarına bakmıştım öyle 29.95 ti suan kızim 17 aylık bugün bende gördüm şok oldum 60 lira olmuş bez sayisida az 🤷 Sahibini bulup sen Bim’sin haddini bil diyesim geldi 😁😁 Ayrıca içindeki musterilerde söyleniyordu dün aldığı ürün bugün 2 lira zam gelmiş BİM’in de diğer marketlerden farkı kalmamış 🤷
Deletedmom_49 Deletedmom5284 aşkım sen minies kullanıyodun dimi? Onun sırt kısmında pamuk yok mu?? Onu da araştırdım öyle miydi hatırlayamıyorum
Alminazli Deletedmom5284 ben 4 numara kullaniorm 44 tane var ama 5 numaraya geçicem 17 aylik kızım onda daha az var
Duyulurum Deletedmom5284 5 numarada 32 tane var. Ben almaya başladığımda 27 liradan alıyorduk ve 8 ay falan oldu
GamzeGoktas Ay sormayın sabah 50 lira aldım yanıma hemen bezi alıp geliyim diye amaan bide baktım 59.90 ben şook 🤦🏻♀️ Allahtan ev yakındı da gidip para alıp geri geldim😓bide hepsi 60 lira 1-2-3-4-5 sonra a101 yada şokun kine bakıyım dedim hepsi zamlanmış
Alminazli GamzeGoktas evet hepsi ayni para ama numara büyüdükçe de icindeki bez sayısı azalio bende 50 lira hazirladim girdim şok oldum yaa ekmek alamadan eve döndüm yanima 60 lira almıştım yaziklar olsun valla
biruykusuzanne Eymeneylul0 evet bende oğlum doğduğundan beri kullanıyorum ve çok memnunum. Birde kod geliyor 40 lira indirim ayda 6 7 kez. 100 lğ paketi dün 70 aldım
2baloglanMom Alminazli Valla bende bim in bezi ucuz zannedip onu aliyordum takı baby turco gorene kadar 3 numara 27 TL ye aldım içinde 5 numarasını 34 TL ye