SelinMuhammed valla bizde aynıyız gece uykusuna geçerse normal bir şekilde uyuyor ama gel gör ki geçmesi çok zor ya emzir yator uyansın emzir yatır uyansın kaç saatte zorla dalabiliyor uykuya kıyamıyorum da yavrum uykusu var . Aynı anlattığın gibi tam dalıyor ağzını yüzünü kasıyarak uyanıyor birden yada ağlayarak uyanıyor gün içinde de böyle olmaya başladı. Birde ayağımda sallayarak uyuturdum şimdi kesinlikle onu istemiyor emerek uyumak istiyor valla çok zorlaniyorjm 3. Aydan beri zaten atak vardı huyu tüyü değişti 3 gündür de böyle oldu bunaldım yoruldum artık ya yavruma da kıyamıyorum doktora mi götürsem diyordum bende artık