SelinMuhammed aynı dert bende de var 🤦🏼♀️😥
4 aya kadar herşey normaldi şuan 4 ay 17 günlüğüz ve 17 gündür ömrüm 17 bin sene tükendi sanki yarım saatte bir mızır mızır gözler kapalı ama söyleniyor ağlıyor emziriyorum pispis pat pat tam uyuyor 15 20 dk sonra yine aynı, bende emziriyorum doymuyor mu diye kusana kadar mama içirip doyurup yatıriyorum gaz sorunu yok masajlar banyolar o bu yok yine olmuyor yine olmuyor gündüz de aynı valla çaresiz kaldım zombi gibi geziyorum atak haftasıdır dedim diş belki dedim o dedim bu dedim de 3. Hafta olcak hiç mi bitmez böyle değildi bu çocuk sanki benim doğurduğum bebek gitti başka bebek geldi Allah’ım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️😥😥😥