Kafam her annede bebeğini doyuracak kadar süt var buna inanın 2 aylık anneyim 2 aydır 7/24 çok güvendiğim bir emzirme danışmanım var sürekli konuşup seanslar yapıyoruz her annede süt var süt arz talep meselesidir arkadaşlar bebeğiniz emdikçe süt üretiminiz artacak yemeyle içmeyle hiçbir alakası yok olmasa benim Sütüm olmaz ne düzenli yerim ne su içerim iştahsız biriyim sürekli bebeğiniz emecek her 2 saatte bir de sağım yapacaksınız bol su az stres hepsi bu her annenin sütü var biz o kanalları aktive edemediğimiz için sütümüz yok diyoruz güzel anneler bol ten teması yapın vaktiniz varsa girin odanıza bebeğinizi soyun sizde üzerinizi çıkarın imkanınız varsa bebeğinizle beraber duş alın kucağa alışır demeyin korkmayın alışmaz aksine size doydukça kucağınıza kokunuza doydukça bebeğinizin kendine güveni aratacak bedeninize güvenin bende mama+meme gidiyorum ama ilk zamanlar 20 cc çıkan sütüm her gün bir tık daha fazlalaşıyor görüyorum bunun içinde bebeğimi sürekli emziriyorum ten teması yapıyoruz BEDENİNİZE GÜVENİN mamanın yanı sıra emzirmeye devam edin ❤️