Kızlar bişi sormak istiyorum 2ay10gunluk oğlum doğumumdan beri sütüm hiç artmadi emziremedin özel hastanedeki doktorumla meme+mama başladık. Ama sonra kontrollere devlet e gittim ikidir gittiğim doktoru ve hemşire yi sütümun az olduğuna ikna edemiyorum. Eliyle kontrol ediyor hemşire sütun var diyor oğlum da beni hiç reddetmedi beni emiyo ama hiç doydugnu görmedim. Pompa ile sagiyorum çift göğsümden 10 CC anca çıkıyor belki bir iki kere 20cc çıkmıştır. Pompayla gelen süt çocuğun çektiğiyle aynı değil diyor bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz sizce de öyle mi hadi 30cc falan çıksa anlicam ama 10 CC yani