Zeynep75 balmom tek cuma tutulması mekruh diye biliyorum ya perşembe cuma ya cuma cumartesi tutmanız iyi olur
Nik_mik_yok balmom Suan kısa zaten günler ,yavaş yavaş uzuyor ama. İnşallah bitirebiliriz, bende hiç zorlanmiyorum , hatta bazen yemeği bile yetiştiremiyorum🤭