Tazebabyy ben böyle dogurmadım ama mesela 10 cm açılmam olduğu halde kordonu kısaymış o yüzden bebek bi türlü başı gelmeyince benide böyle dizlerime otutturup aşağı doğru ıkındırtmışlarııı sonra başı gelince hemen doğumhanede 2 dk da doğurdum, benim odada yapılan ıkınmayı sana doğumhanede yapmışlar, her hastane değişik 😟 ben suni sancısız kendi sancımla doğum yaptım birde 15 saat öldüm öldüm dirildim 😂