Tazebabyy Aslında literatürde çatal anatomiye daha ters, bu bahsettiğiniz pozisyon daha doğal denir. Buna rağmen alışılagelmiş çatal. Ama bana da hep rahatsız edici gelir çatal. Vajinal doğursaydım kendimi rahat hissetmezdim diye düşünürüm hep. Takip ettiğim çok iyi bir kadın doğum doktoru var. Anneleri şartlamamalı, kendilerini hangi pozisyonda rahat hissediyorsa o şekilde yapmalı. Vücut seni yönlendirir diyor ve bana çok mantıklı geliyor. :) Yenilikçi bir hastane ya da ebeymiş sizinki. Belki daha rahat olmuştur.