elmaliturtam benim bebegim covidden 10 gun hstanede yatti ve agir gecirdi atlatanayabilirdi de. Ordaki doktorlar cocuklarin ebeveynlerine diyordu ki; bebekler hafif atlatiyor cabuk iyilesiyor yalani uydurdular. Halbuki onlarin bagisikligi cok daha dusuk. Eger boyle seyler soyleyenler olursa onlari uyarin, en azindan yanlis yonlendirme yapanlar birbirlerine soyleyerek boyle bir etkilesim gerceklestirebiliriz. Anneler de, nasilsa bebekler kolay atlatiyor diyip cocuklarinin sagligini riske atmamaya diklat ederler. Ne yazdigimi biliyorum, lutfen isinize bakin.