Merhaba bende şuan pozitifim. İlk günler ağırdı fakat şuan iyiyim çok şükür. Bebeğim de 3.5 aylık malesef oda pozitif çıktı. 1 gün sadece hafif ateşi çıktı birde burun tıkanıklığı var. Korkmayın bebekler kolay atlatıyor. Doktorumun önerdikleri her gün banyo yaptır, düzenli burnunu temizle,sık sık az az emzir. İnşallah geçmez geçerse de korkmayın rabbim bebekleri koruyor