semaahmet EDN0948 ozman şuan asamadadir cnm ne zman yaptiysan başvuruyu iki hafta sonra bak yine sen oraya bir miktar para yatar ben kendimde alıyorum oradan biliyom
ikibabybirmom EDN0948 benimde aynı canım başvuru yapmistim reddedilmiş ti sonra baktım hane yardımı falan bişeyler var 144 u aradim başvuru reddedilmiş orada öyle gözükebilir ama herhangi bir şey yok dedi sende ara sor istersen bakalim
Azrbbek EDN0948 Bende bavurdum ama 2 haftayı geçti hayla değerlendirme aşamasında siznki nemzn belli oldu sonuç
tubikk44 EDN0948 benimde bu şekildeydi yatacak heralde diye seviniyordum bir kaç gün sonra reddedildi yazdı
semaahmet EDN0948 süreç devam ediyor yazması lazım cnm ilk başvuruda iki üç haftda anca sonuç almıştım ben sonrasında kolay oluyo ama sen vereli baya olduysa ara bence sor