Aleynaahlas Ve etkilerini söyleyeyim bexsero gerçekten çok ağır bir aşı, bugüne kadar hiç bir aşıda ne ateş ne de başka bir belirti gördük🤷 bebeğimin ateşi 39.7 ye kadar çıktı bir ara sonra düştü eğer yine çıkarsa direk doktora götüreceğim.. bir de kusma da oldu bir kaç defa.. Yani hazırlıklı olun aşı gerçekten ağır ama yaptırdığıma pişman değilim.. Şifa olsun inşallah tüm
aşılar tüm bebislerimize 🥰🍓