Ya arkadaşlar yalan söylemiyorum yazmanıza gerek yok lütfen yalan söylemiyorsanız posta yorum yapmayın biz söyleyenlerle konuşuyoruz gayet güzel. Yaptığımız doğru/yanlış biz kendi çocuğumuza yapıyoruz herkesin vicdanı dürüstlüğü kendine. Bunu belirtmeniz sizi daha iyi anne bizi kötü anne yapmıyor. Bu postta tartışma çıksın istemiyorum. Çünkü post kapansın istemiyorum. Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler ama ben sadece pembe yalanlar söyleyen tatlı anneleri istiyorum postumda. 👋👋👋