Benimki söylemek için çok küçük ama 12 yaşında yiğenim var kedisine bakamadıkları için amcamlara verdiler. Her gün annesini darlayıp kediyi geri getirsinler dediği için (1 sene oldu) ablam “ kedimiz amansız bir hastalığa yakalanmış vetenire götürmüşler ama doktorlar çare bulamamış ve maalesef kedimiz ölmüş gerçekleri bilmek zorundasın daha fazla saklayamam “ demiş. Çocuk 1 haftadır salya sümük ağlıyor 🙄🙅♀️ Yalan söylediğimi öğrenirse oteritem sarsılır diye doğrusunuda söylemiyo 😩 çocuk yazık ağlıyo sürekli