bal_kizin_annesii Sogancik canım çocuk 90 günlük olana kadar süresi varmış öyle dediler doktorlar 🤷🏻♀️
Sogancik bal_kizin_annesii beN de burda öyle okudum canım . 67 günlük oldu benim bebeğim. İnşallah önümüzdeki hafta yaparlar çok beklemeyiz .
Sogancik bal_kizin_annesii Canım aşı oldu mu bebeğin. Bizim yarın asimiz var çok şükür. Bugün yine aradım sordum.