Incilara Gaz sancısı yüzünden gecenin köründe acile gittiğimizde doktorumuz elimize önerdiği gaz ilaçlarını yazdı bir kağıda onu verdi. Her bebeğe farklı ilaç yarıyor deneyerek kendinize uygunu bulun demişti. Biogai denedik ilk. O kadar ağlattı ki anlatamam. Sonra metsile geçtik. Ama gece krizleri azalmasına rağmen yine devam ediyordu. Yine acillik olduğumuz bir gün doktpr metsilin tel başına yetmeyeceğini söyleyip forbiome isimli bir probiyotik verdi. Bayağı bir azaldı ama bitmedi malesef gaz krizleri. Açıkçası doktorumuz 3 aydan 6 aya kadar çekebileceğimi, benim gaz ve mide sıkıntım varsa çocukta da olabileceğini söyledi. Çekiyoruz çektiğimiz yere kadar bakalım :)