Muges4 ben 6 saatte bır verdım ılk 1 ml ıle basladım duruma gore 2-2.5 ml e kadar arttırdım yanı deneyerek uygun dozunu buldum daha fazla versme daha etkı ederdı belkı ama vermek ıstemedım. 1 cay kasıgı az gekmıs olabılır tek seferde 5 ml verılebılıyr verenler de var tabı. Tek seferde fazla verınce bazı bebejlerde kusma oluyor. Bence dızu az gelmıs bebegınıze. Bır cay kasıgı da zeytınyagı verırdım. Duzenlı kullanmak da onemlı acıkcası. Bır de bırakırken bırden bırskmadım ıkı gunde bır ml olarak azaltıyordum 2,5 sa 2 ye dusurdum oyle oyle bıraktık🤗