Krm ben o hastanede doğum yaptım doğumdan sonra ilk kontrole oraya gittim ama hiç memnun kalmadım. Sormadan bir şey anlatmıyor, bebeğimin idrarında kan gb mukus tabakası vardı sordum doktore yeterli beslenemediğindendir demişti sonra bebeği tartınca kilo aldığı ortaya çıktı bi daha da gitmedim. Pendik’de Emsey Hastnesinde Mesut Bey’e gidiyorum. Uzak ama çok iyi bir doktor.