blue5 Gulenay1234 ben de yeni kullanmaya basladim. Biberonda yaotim bebegim icmedi reddetti. Ben de kasik mama olarak hazirladim. 1 kasiga yarim bardak su katarak yaptim goz karari olarak yani. Alismaya calisiyor daha 1 gun oldu.
Gulenay1234 TheBaby çok sıvı olunca püskürtüyor farkındayım kaşık mama da aşırı sıvı mamaya karşı bi önyargısı oluşunca artık kıvam nasıl verebilirim diye süşğbğyo insan
OzlembskrDogan Gulenay1234 zaten cok katı oluyor içeriğine bakınca tahılda içeriyor ben irmiği farklı günlerde ayrı muhallebi yapıyorum hic karıştırmadım
Gulenay1234 Ebrar444 içine irmik haşlayıp koysam biraz muhallebi kıvamında versem mama içiremiyorun sütüm az olduğundan da doymuyor sık sık uyanıyor olur mu o şekilde versem acaba
Gulenay1234 OzlembskrDogan çok sıvıydı benim yaptığım valla formül mama gibiydi 150 ml 4 kaşık olarak yazmışlar kutuda öyle yaptım su gibiydi mama dan da kaçtığı için anlayıp içmiyor bende ayrı yapıyorum normalde irmikli muhallebi ama işte mamayı yedirmek adına bi sakıncası olur mu diye merak etmiştim yoksa hiç yemicek
serebro Gulenay1234 formül mama ve kaşık mama farklı şeyler. Günde 3 5 kez kaşık mama hazımsızlık kabızlık vs yapar. Formül mama daha çok anne sütü gibi kaşık mama ise ek gıda, yemek gibi düşünün. Genelde gece uykusundan 1 saat önce tok tutsun diye verilir.
Gulenay1234 serebro doktorum iki öğün ver dedi biliyorum canım farkını formül mama kullanıyorduk biz tamamen bıraktı kaşık mama kullan dedi doktorum o açıdan sordum