Merhabalar kızım 8,5 aylık mamayı bıraktı kaşık maması denemek istiyorum kızlar nasıl kullanılır formül mama yerime verebileceğim bi mama mı üç öğün ek Gıda zaten onun dışında formül mama gibi kullanabilir miyim kaşık maması hakkında çok fazla bir bilgim yok numarası neye göre değişir hiç mama almayan ve anne sütü az emen bebek kaç öğün yemelidir