Seda0651 merhaba 3. Ay bebeklerin alışkanlıklarının başladığı zaman oluyor artık, ama önünüzde 4. Ay atağıda var o yüzden kendinizi başarısız hissetmeyecekseniz, eski haline döneceğini bilirseniz sizde yaparsınız yapılmayacak birşey yok. 🤗 gün içinde 2 saat kadar uyanık kalır , ona göre plan yapabilirsiniz kendinize.
Sabah 7,8 uyanış
Günaydın seansı
Yatak sevmesi
Bez değişim
Beslenm
El yüz yıkama
Evi havalandırma odaları gezme eşyaları tanıtma
Karın üstü zamanı
Uyku 10,10,5
Uyanış 11,11,5
Beslenme
Bez değişim
Egzersiz
Karın üstü zamanı
Beslenme
Uyku 1,5 2
Uyanış 2,5 3
Beslenme
Mümkünse dışarıya çıkmak,
Temiz hava alması
Zeka kartı gibi görsel oyunlar
Beslenme
Uyku 5 te yarım saat olacak şekilde.
Sonra uyanış
Beslenme ,
Türlü etkinlikler, duş masaj
Baba sevmesi
Ninni
Beslenme
8 de uykuya dalmış olması lazım banyo uyutur zaten daha ufak:) beşiğine bırakın poposuna pış pış yabilirsiniz, ninni söyleyerek beyaz gürültüye alışıksa onunladestekleyerek emzik vererek uykusunundestekleyebilirsiniz. Uyanırsa tekrar sakinleştirerek uyutmayı denemelisiniz,bebeğinizin nasıl sakinleşeceğini sizin keşfetmeniz gerekir her bebek başkadır.. 12 de rüya öğünü yaparsınız. Sabaha karşı 5 gibi de uyanabilir acıktığı için o uyanmadan alıp emzirip yerşne bırakırsanız uykusuna devam eder 7,8 e kadar uyu. Bebek büyüdükçe beslenme sıklığı azalacak geceleri daha kesintisiz uyuyacak🤍 sormak istediğiniz birşey varsa yazbailirsiniz bir yandan oyuncak topluyorum şuan😀🤗