Smnl sizden de allah razı olsun. Çok sevindim sizin için 🍒 bebeği yakalamak çok önemli cidden kesinlikle aynı şeyi düşünüyorum. Allah tüm annelerin yardımcısı olsun, gerçekten stresi , kuşkuları hiç bitmeyen bir durum. Benim bebemin de dil gelişimi zayıf kendisi 14 aylık. Baba, baaa , aa , gel , cici ve eşşşek diyor sadece bunları da hep değil, anne demiyor veya gün içinde sesi az çıkıyor benim artık buna lafa yormam bir yol yordam bulmam lazım. Sizce ne yapmal lazım. Kitap okurum bol sohbet ederim tv çok nadir sağda solda görür..