Tinymom merhaba,emzik desteği ile uyutmaya çalışın memede p sıcaklıktan ayrıldığında uyanması çok normal . Kullanıyor mu emzik.. rutin düzeniniz post sahibine yazdığım gibi olmalı, bir farkla siz 3 uyku yaptırırsınız. Uyumaya , geri uyumaya alışık olmadığı için ıyluya dalmakta zorlanıyor. Bu aralar diş, emekleme gibi şeyler öğrendiyse sık sık uyanması normal.
8 de uyanış
Anne bebek sevgisi
Beslenme
El yüz yıkama
Evi havalandırma odaları gezme eşyaları tanıtma vs
10, 10,5 ilk uyku 1 saat uyuyacak
11 ,11,5 uyanış
Beslenme
Karın üstü vakti
Zeka kartı gösterme
Duyu bütünleme gibi etkinlikler
Ek gıda tadım veya öğün hangi aşama iseniz,
Saat 2 de uyku hali varsa tekrar uyutun yoksa etkinliğe devam, iş yapacaksanız mama sandalyesine oyuncak vs koyarak oyalarsınız
2 de uyursa bir daha
5 te uyku hali başlar en fazla 30 dk kestirme yapabilir. Günlük uyku saati 2,5 saati geçmeyecek şekilde ayarlamalısınız, uyku atlayabilir fazla uyuduğu uykuları olabilir ya uyandırırsınız yada diğer uykusunu atlarsınız. Akşam 5,5 tan sonra uyutmak kesinlikle yok.
Bu arada ne yapmak isterseniz yapabilirsiniz.
7 de asıl rahatlatıcı rutinlere başlayın
Ilık duş
Kitap okuma , masaj losyon, sevmek okşamak gibi,
Sakinleştirici müzik veya dua sonra bebek mayışacak ve yatağa hazır olacak isterseniz emzirin biraz da veya emzik verin başında bekleyin, ağlarsa sakinleştirip tekrar geri yatırın biraz uzun sürebilir ama bu kısa bir süre böyle olacak. Zamanla uykuya direnci kırılacak sizi yormayacak.
Püf noktalar mutlaka dışarı çıkarın dıaşrı çıkamıyorsanız balkona çıksın, akşam karanlığında loş ışık gece lambası yakın, lambaları açarsak o bebikto uyumaz iyi ce zorlaşır. Rutinlere bağlı kalın kısa bie sürede alışacak rahatlayacaksınız. Zorlanabilirsiniz yine saat başı uyanabilir alışma sürecinde, ama ışığı yakmıyoruz odadan çıkarmıyoruz kucağımızda sakinleştriğ emzik verip tekrar pış pışla destekliyoruz. Her zaman uyuduğu saatlerden farklı uyuyacağı için alışması xor olacak. Gece 12 de rüya öğünü verirsiniz. Daha da sabaha kadar beslemeyin . Aklınıza takılan birşey olursa yazabilirsiniz, uzun yazdığım için hem kafamda düşün hem buraya yaz zorlanıyorum biraz🤗😀😀