papatyaannee Kafam bana kullanma falan dediler ama ben hep kullandım canım ama balkonda kurutuyorum havalanıyor çamaşırlar bir sorun olmadı çok şükür öbür türlü çok sert oluyor kazık gibi
Kafam papatyaannee kıs olduğu için asamıyorum dısarı toz toprak is kokusu sis kırağı hersey var 😂 petek ustune atıyorum
Arasmomy144 Kafam Valla bende bulamadım civar marketlerde şoktan aldım benim bebeğim 1 yasına girmek uzere her seyi deniyorum ama toz deterjandan bıktım😂 az koyuyorum kalıntı çok koyuyorum temiz olmuyor
Gamziss573838 Kafam Hmmmm o zaman Baby me pembe olanı offf efsaneeee kokuyor mavisi de bar ama pembesi harika 🌸
Irmakprensesinannesi Kafam duru bende kullandım hiç sorun yasamadim dalın lavanta granül dalan granül sabun kullaniyrm
AyseAlyamm Kafam dalan lavantalı toz deterjanı kullanıyordum kızım bebekken çift durulama gayet güzel oluyordu . Ya da sıvı olarak siveno , minoris kullanabilirsin içeriği temiz ürünler
Lavantakokusuuu Kafam roxy granül sabunlu deterjanıyla yıkıyorum ben bitkisel, yumuşatıcı olarak da ebebeğinkini aldım memnunum
Deletedmom0099 annemmm2021 öncesinde green cleanin leke çıkarıcısını sıkıp 1 saat bekletip öyle açıyorum makinayı, mis gibi çıkıyor
Deletedmom0099 annemmm2021 40 derecede bekletmezsem hiç çıkarmıyo ama sprey şişeyle bolca sıkıp 1 saat bekletiyorum mutlaka
Deletedmom0099 annemmm2021 yok canım deterjanı sıkıp 1 saat bekletiyorum kuruyken sonra makinayı çalıştırıyorum