musmustlu Bebeğimin süt, yumurta, çapraz alerjiden dolayı et, tavuk, çiğ domates ve kabuklu yemişlere alerjisi var. Hepsini kestim. Şu an 11 aylık, 4 aylıkken çıktı alerjisi hala geçmedi. İçinde süt olan hiçbir şeyi tüketmemeniz gerekiyor. Yoğurt, peynir, krema, bisküvi, kek gibi. Kalsiyum için takviye veriyor zaten doktor. Çok geçmiş olsun, çabuk geçer inşallah. 🙏