_SerenN_ Grlnl evet öyle bizde ekşi seviyoruz yogurtu o yüzden özellikle çok koyuyorum mayasını ki ekşi olsun birde sıcak sütle karıştırıyoruz ya mayayı ılık olsun diye sütünü bi tık fazla koyarsak da aşırı tatlı oluyor sanki hazır yogurt gibi