Hatta tepki göstermiştim sürekli ödeme ödeme aşamasında gösteriyordu. Yine Bi gün gittiğimde baktım yatmış. E dedim ne bilgilendirme ne bişey hala ödeme aşamasında gösteriyor gelmesem bildiriminize güvensem ne olacak geri çekilecek para böyle saçmalık mı olur demiştim