fatma-dll 46 gün önce doğum yaptım ve hala parayı alamadım alan var mı sürekli ödeme aşamasında diyor
aramzamzam fatma-dll ptt ye gidip sordunuz mu eşim aldı 300 TL süt parası sanırım 400 de benim adıma ben gidip aldm gecen gün
Adememirrr Bizimki 25 günde yattı.Bizdede sürekli böyle yazıyordu.Burada bir postta görmüştüm pttye sorun diye böyle yazıyor ama yatıyor demişlerdi.Sordum gerçektende yatmıştı.
Deletedmom0099 fatma-dll ödeme aşamasında olunca yatmış demek oluyor. kimliğinizle gidip pttden alabilirsiniz
Findikzadem fatma-dll e devletten PTT kurum ödemeleri yazın ordan bakın ödeme aşamasında yazyrdu gttim yatmams dediler sürekli baktım değişmedi en son PTT kurum ödemelerinden baktım öyle gdip aldim
Dimplee Ben 2.5 ay sonra almıştım. 170 sgk telefon ederseniz ne zaman alabileceğinizi öğrenebilirsiniz. Bana aralığın son haftası yatar demişti. İstediğniz bir ptt şubesinden alabiliyorsunuz kimlik ile.
Dimplee Civcivinannesi başvuruyu eşim yapmıştı nereden nasıl yaptı bilmiyorum. Edevletten takip ettim ben sonra telefon edip sorguladım ne zaman ödeme yapılacağını. Söyledikleri tarih geldiğinde PTT den de ödemeyi aldım.
Nilmelike15 fatma-dll canım ben doğum yaptığımda hemşireler bi form doldurdu e devletten kontrol edin dediler ptt ye yattı gittim kimliğimle aldım
nidas_mom fatma-dll geç yatıyor bende 40 küsür gün sonra almıştım. Ödeme aşamasında görünmesine aldırma hafta başında ve sonunda git ptt sor yatmış mı diye yatsa bile hala ödeme aşamasında gösteriyor