eylulmin Kattyperryy iki poposunu kaplayan bir mongol lekesi var. Doğduğunda poposu mosmordu bayağı azaldı. Sol kolu omzundan bileğine kadar yemyeşildi. O da bayağı azaldı. Sırtında bi lira büyüklüğünde birkaç yerde yeşillikler var. Onlar da biraz azaldı. 19 aylık oldu zamanla azalıyor. Bayağı lekeli bi kızım var 😂😂
Bulutbey Kattyperryy Sol poposunda bacağın bşaladığı yerde bir lekesi var büyüdükçe leke de büyüdü. Bir de ense kökünde var 3 tane kedi patisi gibi
kuzey-21 Kattyperryy kalçasında var. Aynı yerde aynı şekilde bende de var. Benden oğluma geçen birşey çok güzel ❣️
Bircorekannesi Anneler sizde çocukların poposunda ki lekeye varana kadar anlatmasanız mı? Dost var düşman var pedofili var, sapık var?
Aybukemm Kattyperryy kafasında var ensesinde var çilek şeklinde çok çilek yemiştim annem ondan olmuştur diyor ☺️
seydaac Kattyperryy kalçası da mongol lekesi vardı, şuan 3buçuk yaşında tamamen geçti. Gögüs altında da leke gibi bir şey var gögüs ucu imiş, herhangi bir zararı yokmuş. Deri üzerinde oluşmuş 🤷♀️
Bircorekannesi Bu tarz detaylar gereksiz, çocukların mahremiyetine saygı duyun tanımadığınız insanlar ile vücudunu konuşamazsınız annesi olsanız bile.
Elizya17 Kattyperryy Tam alnının ortasında para büyüklüğünde kırmızı bi leke vardı 1 yaşında baya azaldı ama dönem dönem belirgin olup bazen komple kayboluyor
Meryem3476 Kattyperryy ensesinde gül var bendede aynısı var birde göbeğinde kilcaldamar yumağı imis adi gülden daha farklı pütürlü kiraz gibi çok tatlı duruyor fakat büyürse ilacı varmis birde doktor bir zararı yok ama darbe alırsa diğer yerlerine oranla daha fazla kanar genelde geçiyor dedi.