esrefiMahlukatAnasi alparslanbaby_ ben elde temiz içerikli deterjanla yıkıyorum, henüz koku olmadı. 5.5 aydır kullanıyorum ama hergün her öğünde kullanmadım.
Asl90 alparslanbaby_ 11 aydır her gün en az iki kez kullanırım hiç koku yapmadı. Makineye hiç atmadım belki ondandır.
Ayzagokcemom alparslanbaby_ ben kullanıyorum için de uzun süre yemek bırakmadığınız ve makina da yıkamadığınız sürece koku yapmaz ben çok memnunum
Balogluum alparslanbaby_ deterjan kokusunu öyle bir içine çekti ki koyduğum yemeği tattım çocuğuma deterjan yedirecekmişim