ftsdmrhn Ben hiç makineye atmadim,koku yapmadı ama vakumu hiç iyi değil. Aldım diye mecbur kullanıyorum, asla o paraya değmez normal tabak al geç bence
alparslanbaby_ ftsdmrhn yaaa bende alacaktım aldım hatta gardropstan 50 liraya almasam mi acaba yaa iptal mi etsem
Mayisannesi34 alparslanbaby_ ben de vakumu hiç beğenmedim. Ama kızım seviyor tabağını %50 indirimli almasam hayatta o kadar para vermezdim 😊
Kayra_Hatice alparslanbaby_ 7/24 kullandığım tabalardan biri 15 aydır ne koku ne herhangi birşey mükemmel bir tabak kesinlikle alın derim fakat indirim takip edin fakat kaşıklar hiç hoşuma gitmedi bir kere bile ağzına almadı benm oğlum tiskindi kaşığından silikon uclu kaşık kullandı onu çok seviyor diş çıkarma döneminde de kullandık diş kaşıyı ı olarak
Buglemim09 alparslanbaby_ ben tabagini degil kasesini kullanmistim makinaya atmadim ama kokuyor yemegi sicak sicak tabaga koydugunda kokusu siniyor ve gecmiyor
minderbob alparslanbaby_ ben kullanıyorum yeşil olanı. Ayrıca kaşıkları da var hepsi silikon ve elle yıkıyorum. Hiç koku yapmadı. Vakumu kötü demişler ama benimki zamk gibi yapışınca tam tutuyor hiç salmadı. Ben çok memnunum sık sık da kullanıyorum.
Kvrckanne alparslanbaby_ koku yapıyor. Vakumu da o kadar iyi değil. Şimdi gereksiz pahalanmış. Şimdi ki aklım olsa almam