kivirciginanasi bence zorlamayın, destekleyin sadece.. Destekli otursun nolcak, sağlıklıysa tabi yani. Benim oğlum 8 aylıkken desteksiz oturdu 🤷🏻♀️
Ve bazı bebekler emeklemez bile direkt yürür.. Emekleme bi gelişim göstergesi değilmiş öyle duydum bi doktordan..
Yemek için de zorlamayın küstürürsünüz.. 1 yaşına kadar zaten öncelik anne sütü. Yine benimkini örnek göstercem, 13 14 aylık olana kadar hiç bişey yemiyordu sonra sonra açıldı..
Yani çok kasmayın bırakın başka bebekleri siz bebeğiniz için elinizden geleni yapın ama zorlamayın 🍀🍀🙏🏼